Wir beraten Sie gerne!
+41 44 832 50 80     Kontakt

Online-Trainings im virtuellen Klassenraum,
E-Learning-Angebote und mehr

Jetzt informieren

Designing and Implementing an Azure AI Solution (AI-100T01)

 

Kursüberblick

Gain the necessary knowledge for designing Azure AI solution by building a customer support chat Bot using artificial intelligence from the Microsoft Azure platform including language understanding and pre-built AI functionality in the Azure Cognitive Services.

Dieser Kurs ist nur noch bis zum 31. März 2021 verfügbar und wird durch den Kurs Designing and Implementing a Microsoft Azure AI Solution (AI-102T00) ersetzt.

Zielgruppe

This course is aimed at Cloud Solution Architects, Azure artificial intelligence designers, and AI developers.

Zertifizierungen

Empfohlenes Training für die Zertifizierung zum:

Voraussetzungen

Before attending this course, students must have:

  • Azure Fundamentals
  • Understanding of Azure storage technologies
  • C# Knowledge

Kursinhalt

Module 1: Introducing Azure Cognitive Services

The student will learn about the available Cognitive Services on Microsoft Azure and their role in architecting AI solutions.

Lessons
  • Overview of Azure Cognitive Services
  • Creating a Cognitive Service on the Azure Portal
  • Access and Test a Cognitive Service
Module 2: Creating Bots

The student will learn about the Microsoft Bot Framework and Bot Services.

Lessons
  • Introducing the Bot Service
  • Creating a Basic Chat Bot
  • Testing with the Bot Emulator
Module 3: Enhancing Bots with QnA Maker

The student will learn about the QnA Maker and how to integrate Bots and QnA Maker to build up a useful knowledge base for user interactions.

Lessons
  • Introducing QnA Maker
  • Implement a Knowledge Base with QnA Maker
  • Integrate QnA with a Bot
Module 4: Learn How to Create Language Understanding Functionality with LUIS

The student will learn about LUIS and how to create intents and utterances to support a natural language processing solution.

Lessons
  • Introducing Language Understanding
  • Create a new LUIS Service
  • Build Language Understanding with Intents and Utterances
Module 5: Enhancing Your Bots with LUIS

The student will learn about integrating LUIS with a Bot to better understand the users’ intentions when interacting with the Bot.

Lessons
  • Overview of language understanding for AI applications
  • Integrate LUIS and Bot to create an AI-based solution
Module 6: Integrate Cognitive Services with Bots and Agents

The student will learn about integrating Bots and Agents with Azure Cognitive Services for advanced features such as sentiment analysis, image and text analysis, and OCR and object detection.

Lessons
  • Understand Cognitive Services for Bot Interactions
  • Perform Sentiment Analysis for your Bot with Text Analytics
  • Detect Language in a Bot with the Language Cognitive Services
  • Integrate Computer Vision with Bots
Online Training

Dauer 3 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Country: CH
    CHF 2'460.-
Digitale Kursunterlagen
Classroom Training

Dauer 3 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Schweiz:
    Country: CH
    CHF 2'460.-
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süssigkeiten
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen

Kurstermine

Englisch
Zeitzone Mitteleuropäische Sommerzeit (MESZ)
Online Training Zeitzone: Mitteleuropäische Sommerzeit (MESZ)
1 Stunde Differenz
Online Training Zeitzone: Osteuropäische Sommerzeit (OESZ)
Online Training Zeitzone: Osteuropäische Zeit (OEZ)
3 Stunden Differenz
Online Training Dies ist ein FLEX-Kurs in Englisch.
Zeitzone: IST
8 Stunden Differenz
Online Training Zeitzone: Australian Eastern Standard Time (AEST)
Online Training Zeitzone: Australian Eastern Standard Time (AEST)
Instructor-led Online Training:   Dies ist ein Instructor-led Online Training, das über WebEx in einer VoIP Umgebung durchgeführt wird. Sollten Sie Fragen zu einem unserer Online-Kurse haben, können Sie uns jederzeit unter +41 44 832 50 80 oder per E-Mail an info@flane.ch kontaktieren.
Dies ist ein FLEX-Kurs. Alle FLEX-Kurse sind auch Instructor-Led Online Trainings (ILO). Sie können an einem FLEX-Training sowohl bei uns vor Ort im Klassenraum als auch über das Internet (ILO) von Ihrem Arbeitsplatz oder von zu Hause aus teilnehmen.
Schweiz
Zürich
Zürich
Zürich
Dies ist ein FLEX-Kurs. Alle FLEX-Kurse sind auch Instructor-Led Online Trainings (ILO). Sie können an einem FLEX-Training sowohl bei uns vor Ort im Klassenraum als auch über das Internet (ILO) von Ihrem Arbeitsplatz oder von zu Hause aus teilnehmen.